Bila La BLeh Pakai Keta Ni..Like it!!

 Entry kali nie pasal kereta.. yup..!! KERETA..Aku pasti, setiap org pasti ada kereta idaman yang ingin d miliki..Aku pun ada kereta idaman juga.. errmm..actually, aku nak sgt2 kereta nie..klu la aku nie byk duit, la ni jugak aku p beli keta tu.. tp keja pun xda lg mana nak mai duit..Aku xmampu g nak bli keta ni. insyaAllah, 1 hari nnt akan aku usaha dapatkan keta ni. bak kata org "berakit2 ke hulu berenang2 ke tepian.. bersakit2 dahulu bersenang2 kemudian.." Harap2 satu hari nanti, aku bleh dapat keta ni. Berusaha dengan penuh kegigihan dan keyakinan, insyaAllah sinar kebahagian pasti bakal menjelma..

Ni La Keta Idaman Aku!!

♥♥ DAH BACA KOMEN LA SIKIT ♥♥

0 orang budak chumil tulis-tulis sini: