KhaZanah lama Ditemui...

Disebabkan hari ni aku cuti kerja, aku pun cuba la menyibukkan diri aku dengan mengemas umahku yang dah lama tak dikemas sejak mak aku sakit..tengah asyik mengemas rumah, aku terjumpa satu album lama. so aku pun trus la membelek-belek gambo yang ada dalam album tu. Rupa-rupanya kat dalam album tu ada gambar aku time kecik2 dulu.. Aku pun dgn pantasnya menscan gambo tu masuk dalam laptop..Nak tgok tak gambo aku kecik-kecik dulu...Tembam oooo....

 dgn mak aku..tak tahu la plak brapa tahun time ni.

 With my sister..Dah 16 Tahun dah gambo ni

 Time ni darjah 6 kot..masuk pertandingan nasyid kat kampung aku..

Gambo ni time aku g pahang dgn family aku. Tak ingat tahun bila gambo ni diambik.

♥♥ DAH BACA KOMEN LA SIKIT ♥♥

3 orang budak chumil tulis-tulis sini:

zarulfarhana said...

comeinya....kcik2...

siti kektus said...

masa kecik2 siapa je yang tak bambam, hehehe ;)

Azumie said...

dah besar lagi tembam..