Last Day At KGFP !!

Hari ni hari terakhir aku bekerja di Kilang Gula felda Perlis..Pas ni menganggur lagi la. Tapi takpe, memang aku ingat nak rehat kejap kat umah tu sebab dah penat kerja...

Jalan Nak pi Kilang Gula..Lepas ni dah tak lalu jalan ni lagi

Bye!!

Dah 6 bulan aku kerja di Kilang tu..memula tu kontrak aku cuma sampai bulan 4 ja tapi disambung lagi 3 bulan sampai bulan 7.. tak la banyak sangat kenangan aku kat situ, tapi tetap sedih juga sebab lepas ni dah tak boleh selalu nak jumpa dengan kawan-kawan aku yang lain.

SELAMAT TINGGAL KGFP....ada rezeki aku, datang lagi aku kat sini.

♥♥ DAH BACA KOMEN LA SIKIT ♥♥

2 orang budak chumil tulis-tulis sini:

SoLy SoLicious said...

waahh..gaji mesti dah banyak ni..bile lagi nak belanja ..

btw, terimaksih dtg belog usang sy.. sy pun singgah + follow sini..heee

Azumie said...

thanks sbb sudi follow..
nak belanja bleh ja.