Body Amar Baharin Mantap.

Sape kenal Amar Baharin? Aku ni salah seorang peminat dia. Tapi bukan la peminat fanatik. Mula kenal pun lepas aku tengok drama Laila Manja kat tv3 hari tuh. Now dah habis pun cerita tu. Suka tengok dia ja.

v
 v 
v
v
Lagi satu aku suka tengok body dia. Badan Tegap (gatal!!). Nak tau rahsia Amar Baharin sampai badan dia boleh jadi setegap tu?


"Kalau nak dapatkan badan sihat, sasa dan cantik mestila perlukan pengorbanan. Bila dah buat latihan di gym kena la konsisten. Janganlah bersemangat pada mulanya sahaja. Kalau tak ada masa, Amar akan buat senaman dan latihan sendiri di rumah. Badan kita juga perlukan rehat yang cukup. Amar sendiri perlukan tidur paling kurang enam jam. Walaupun sibuk dengan shooting, Amar tetap mencari peluang untuk cukupkan masa tidur. Kalau tidur pun tak cukup badan akan jadi lemah, tak bermaya dan lesu. Soal pemakanan pula, Amar kurangkan pemakanan makanan yang manis dan berminyak. Makanan berkarbohidrat ambil sedikit sahaja tapi lebihkan protein"..Amar yang cakap (sumber :ohGempak)


dia senyum kat aku tuh...


So kepada lelaki-lelaki kat luar sana kalau nak body korang macam Amar Baharin, boleh la ikut rahsia Amar ni.