Excited nak g Kenduri kawen

Alloooo.. taw apa jadi hari ni dengan aku. Bangun pagi-pagi buta, kemas rumah..Jam 11 dah start masak untuk family sebab excited nak g kenduri kawen kawan skolah aku dulu-dulu ni..Memang dah lama tunggu hari dia nak kawen. Dia kerja kat sabah, jemput kawen pun just dalam fon je sebab tak sempat nak datang umah..Dia jugak kawan dengan tunang aku taw. So dah plan dengan tunang aku nak g kenduri sama-sama, nak pakai baju sedondon...

Jam 12.30 dah siap masak, kol la tunang. Tanya nak g kenduri jam brape? Cakap jam 2...Okey la tu..Lepas mandi, si tunang pun SMS..


 Si Tunang       : Betul ka hari ni kenduri kawen tu?
Aku           : Eh betul la...dah tanya Si yani (Yani ni pun kawan   kitorang jugak. Stay Sabah sama-sama dengan Dak nazirul Si Pengantin ni la)..Dia cakap hari ni la kenduri tu. 
Si Tunang        : Okey la kalau hari ni.pukul 2 kita gerak Okey.


Lepas dah siap tu kan, tetiba tergerak hati aku nak kol si pengantin ni sebab aku konpius la bila sebenarnya kenduri kawen kat rumah dia ni. Aku pun kol la tanya dia :


Aku            :        Eh, Sebenarnya kenduri kawen ko ni hari ni ke kemarin?
Pengantin   : Kemarin La.. Nape ko tak datang? Aku tunggu jugak ko datang.  
Aku            : Alamak, aku ingat hari ni la. Tu la ko lain kali nak kawin, jemput tu bagi la kad. kan  aku dah lupa.


Adus...Melepas la aku nak tengok kawan aku ni bersanding. kemarin rupanya dia kawen.


P/S : Sape-sape nak kawen, Kalu nak jemput bagi la kad kawin Okey supaya aku tak lupa.

4 comments:

fatin said...

erk..caner leh tersilap ek..

Pinkyz Ladies said...

entah la...kalau dapat kad tu, boleh jugak tengok2 kad tu...

ade2mama said...

ayokkkkk!!!
hehehe..
tu la...
law aku kawen aku bt lightbox kt depan umah ko spaye ko xlupe ehehe

Pinkyz Ladies said...

hahhahaa...bagus jugak buat macam tu