In my mind right now

Sedap..Nasi kandar feveret aku

Hari-hari nak kena makan nasi kandar sekarang ni. Tak de nasi kandar, tak makan la aku satu hari. Sedap weh..Tapi mati la kalau hari-hari nak kena makan ni, Bukan senang nak g beli, jauh dari rumah, jauh dari kampung aku. Lepas ni kena blajar masak nasi kandar.

♥♥ DAH BACA KOMEN LA SIKIT ♥♥

8 orang budak chumil tulis-tulis sini:

♥ norlida ramli ♥ said...

pergghh..sedapnyee...org pun suka nasik kandar gak!

Azumie said...

boleh la blanja kite nanti

NasZ said...

ye la. dah lama tak makan nasi kandar.

jemput ke blog saya ye?

MOHD NASER.com

ieyza afieyna said...

ieyza pernah sekli je mknnasi kndar
waktu p peneng dulu..
xberapa suka la.. hee

syiela said...

dah lama tak pekena nasi kandar ni.... sekali sekala kena mmg pergh!

ku-cit said...

sungguh menyelerakan...

Heidi Shafiq said...

dah pandai masak nanti ajak aku dtg mkn kat umah ko.. :P

man said...

belajar...jangan tak belajar...
lepas nie boleh la buka restoran nasi kandar pinkyz pulak.