m & m peanut sambil berblogging

Adus...malam ni tak tau la pulak nape sakit sangat perut aku. Tapi still lagi masih berblogging ditemani oleh m & m.. Dah lama tak makan coklat. Tapi tak boleh makan banyak-banyak sangat sebab coklat ni manis macam aku.






Suka tengok coklat ni ada macam-macam kaler..Lagi satu, aku suka makan peanut kat dalam je, coklat kat luar aku buang.


♥♥ DAH BACA KOMEN LA SIKIT ♥♥

2 orang budak chumil tulis-tulis sini:

♥Putri ilyanie♥ said...

sedapnye.. masa putri bw xde mkn pape pn..hihiii.. mekacih ye follow blog putri...

EyA edamanhatiku said...

aik..eya buang kacang mkan coklat jakk