Rindu kembali

Tiba-tiba hati ni terasa rindu, rindu dengan seseorang yang pernah singgah dalam hati aku suatu ketika dulu. Tak tau nape tiba-tiba perasaan rindu padanya datang....Walaupun perhubungan yang terjalin terlalu singkat, namun dia yang paling susah aku nak lupakan.. Entah kat mana dia sekarang ni, ntah ke hidup ke mati ke...dah kawin ke dia?..Teringin sangat nak dengar suara dia.Kejap pun jadi la... 



Dia bukan cinta pertama aku, Cinta ke 46 ka berapa ntah aku pun tak ingat. Kat mana aku nak cari dia. Dah Lost contact..Facebook dah deactived, Number Fon pun dah tukar, Rumah pun dah Pindah.Dia pun maybe dah tak ingat kat aku kan. Kalau boleh aku nak buang dia jauh2 dari fikiran aku ni, tapi susah betul. Macam na nak lupa semua ni? Ada tips tak?..Apapun aku kena lupa jugak sebab tak lama lagi aku nak jadi isteri orang lain dah.


 Terjiwang pulak malam ni. Merapu Mereben...Dah tak da idea la tu.

OK BYE!

3 comments:

PCL said...

.. semakin nak dilupa semakin rindu plak ye, memang mcmtulah biasanya..tapi kalau nak betul2 lupakan kisah lalu kena bulatkan tekad..yg dah lepas biarlah berlalu jgn anda mulakan bibit baru untuk merapatkannya..fokus masa kehadapan, insyaAllah anda boleh !

merahitujambu said...

nice info..=)

zaza ismail said...

buat2 tak tahu je..lebih baik ingat pada yg mencintai kita dari yang kita cintai..