Terkenang Semasa Dahulu...

Setahun dah berlalu zaman aku belajar dulu. Time study dulu, best sangat. Kalau boleh nak belajar sampai tua. Ya la kan aku belajar di Sabah sana tu, sambil belajar, aku berjalan-jalan juga. Entah bila pula aku dapat p sana lagi. Rindu betul aku mau p Sabah.
NI ODEC..Petang2 kalau mood nak kuruskan badan, aku mesti joging p sini..Cantik kan.
Sumber : Google

Ni Pula pantang ada duit, mesti 1 Borneo destinasi yang dituju. Tak dapat Shoping, karaoke pun best.
 Sumber : Google


Pasar Belakang tu. Sedap betul ikan-ikan bakar kat sini. Sumber: Google


Tapi kan Yang paling aku rindu nak p Sabah ni sebab....
?
?
?
/
?
?
/
?
?
/
/
/
?
/
/
/
?
/
?




Yang Ni


Kawan-kawan aku semua.

♥♥ DAH BACA KOMEN LA SIKIT ♥♥

3 orang budak chumil tulis-tulis sini:

Fadzmie Mohamad said...

Datang la balik sini. Tak pun kerja kat sini ke. Member-member Azumie mesti rindu kat Azumie gak. Hehe.

Azumie said...

datng balik utk jalan-jalan boleh la..stay sana mmg xdapat.

Fatin Mraz said...

1 borneo.. used to do the drawings.. huhu