Penapis air Makcik....

Tengah hari tadi aku kluar p klinik ambik ubat demam..aku kan demam..hehe...petang baru balik. Sampai ja rumah tengok ada orang datang jual benda penapis air tu. Bukan main lama lgi dia kat rumah aku,. Macam-macam diorang cakap nak yakinkan mak aku tuh pasal benda diorang nak jual walaupun dah beratus kali mak aku cakap tak nak ambik,.Kat rumah aku dah ada dua penapis air tu, Nak ambik lagi nak buat apa banyak-banyak, semak dapur ja.. Aku sampai tetido dengar diorang bebel..

Kesian tu memang la kesian kan. Nak marah pun tak boleh dah cara diorang cari rezeki macam tu. tapi sape nak kesiankan kita plak kan. mana nak cekau duit bayar benda alah tu tiap-tiap bulan padahal kita dah ada dua penapis air kat rumah..Sekarang ni macam-majam jenis penapis air ada kan.....




♥♥ DAH BACA KOMEN LA SIKIT ♥♥

1 orang budak chumil tulis-tulis sini:

Fatin Mraz said...

mm.. utk si penjual tu, x bagus lah begitu kan..dah kata ada nak suh beli jugak kan..
lainlah kalau x ada lagi.. :I