Perempuan seksi suka berskandal?


Korang rasa korang ni seksi tak?  Hatii-hati kalau jawapan korang ya! Perempuan seksi ni memiliki kadar hormon seks yang sangat tinggi. Diorang rasakan diri diorang ada daya tarikan yang lebih cenderung untuk berskandal. Ni kenyataan yang dikeluarkan oleh pakar psikologi dari Universiti Texas, Amerika syarikat  Kristina Durante dengan Norman Li. Kedua-dua pakar ni buat kajian pasal kenyataan ni. 

Dalam satu kajian yang diterbitkan oleh Biology Letters, perempuan yang memiliki kadar hormon cestradiol yang tinggi mempunyai kemungkinan yang lebih besar untuk menggoda, mencium dan berskandal  walaupun diorang ni ada menjalin hubungan dengan seseorang lelaki lain. hormon cestradiol ni ada kaitan dengan kesuburan. semakin tinggi kadar hormon dalam tubuh perempuan ni, semakin besar respon lelaki terhadap perempuan tu. 



♥♥ DAH BACA KOMEN LA SIKIT ♥♥

9 orang budak chumil tulis-tulis sini:

yen(toka ziizokukuto) said...

uwh heheheh,,,,thankz for the info...ilmu ni..walaupun saya lelaki,, :)

♫♪~ Naurah Nawwarah ~ ♫♪ said...

hduhnye puan seksi tu !! geli kot ! eee... btw, syukran 4 d info..

Gua Tertidur said...

tp gua masih musykil..ni jantan ke betina? hahahaha..

Pinkyz Ladies said...

@♫♪~ Naurah Nawwarah ~ ♫♪haha..tau tak pe..saje letak gambor huduh pun.

Pinkyz Ladies said...

@Gua Tertidurtak payah mushkil.. tengok pun dah tau ni memang jantan..nampak sangat muka bapok tu.

www.dunialandax.com said...

huhu...gitu rupenye =)


p/s: berdarah idong tengok awek kat atas tu.HAHA

jom lepak kat blog <a href="www.dunialandax.com>Landax</a> =)

Lily said...

Eeei, muka dy, scary >.<

..cik gugu.. said...

tu awek ke nenek? menakutkan~