Review Blog daripada segmen Nasz.

Aku dah join segmen Mohd Naser iaitu  segmen Nasz : Lu review gua, gua review Lu. Segmen tu dah pun ditutup. Setiap blogger yang join akan diberikan kumpulan. Satu kumpulan tiga blog tau. So aku diletakkan dalam kumpulan 10. Sekarang ni aku nak buat entry review pasal blog dalam group aku nih..


Blog pertama: nurulauni.

isi kandungan yang terdapat dalam blog ni banyak pasal cinta. Selain tu, Nurulauni ni banyak join segmen yang dibuat oleh blogger lain. Blog ni aku rasa bagus la. Suka penulisan dia pasal agama. Banyak wadah-wadah berkaitan agama yang ditulis dalam blog ni. Korang boleh la jenguk blog nurulauni ni sendiri. Sekarang ni nurulauni ada buat 1 segmen. Kalau nak join boleh klik sini


Blog kedua : cikhoneybee. ni header dia.
SuaRa Hatiku...♥♥♥

cikhoneybee ni pun suka join segmen dan GA yang dibuat oleh blogger lain,.Sama la macam aku. aku pun suka join segmen juga. Blog ni lebih kepada personal kot. Ada juga isi kandungan pasal motivasi, Korang boleh terjah blog ni.


aku rasa tu je kot yang aku dapat tulis sebab entry ni aku buat tengah-tengah malam. Idea nak tulis tu kurang sebab mata dah mengantuk sangat-sangat. Nanti esok-esok aku edit la balik entry ni.


2 comments:

Run Away said...

../salam kenal..;d

Asy Faro said...

salam kenal dari saya, Asy Faro.
setiap kali menulis entry d blog, target saya adalah untuk menceriakan dan mencuit hati sesiapa saja yang membaca. jadi saya nak ajak kamu usha blog saya untuk mengetahui kritikan dan pendapat kamu terhadap penulisan saya. be my follower is an extra bonus for me (if n only if u find my blog interesting) =D