Segmen oshin : tarikh keramat

MY DIARY
Oshin tengah buat satu segmen sekarang ni memandangkan tarikh hari ni 1/11/11 sangat menarik, So aku pun join la segmen Oshin ni. kalau sape-sape berminat nak join klik banner comel kat atas ni ye.

Tarikh keramat atau tarikh istimewa dalam hidup aku. Sebenarnya, bulan 11 ni memang banyak tarikh istimewa dalam hidup aku.

06/11/ - Tarikh ni merupakan hari lahir bakal suami aku.
12/11/- Tarikh ni plak hari dimana aku akan melangsungkan pernikahan dan bakal menjadi seorang isteri.
28/11/- Tarikh ni hari lahir aku
Bulan 11 memang bermakna la dalam hidup aku.


7 comments:

oshin said...

thanks dear join...

wah da nak kawen ke ? tahniah !!! kongsi bulan ngan bakal asben besday...best lar boleh sambut sama2...hihi

Pinkyz Ladies said...

@Oshin TQ3...

ainasuhana said...

berkongsi bulan kelahiran boleh sambut same2. hehehe

MISS IMAKASIHDANI said...

awak, besday saya pun 6/11 XD follow sini ;)

Unknown said...

owh...tahniah bakal jdik isteri... :)

Siti Asiah said...

Same la kite...tarikh kawen bulan November...hihi

oshin said...

anta kat emel ni

n.fazri@gmail.com

thanks dear :)