segment : jalinan ukhwah bersama cik Atiera


join segmen jalinan ukhwah bersama cik Atiera. join je mana la tau kan dapat jalinkan jalinan ukhwah dengan blogger-blogger lain. Sape-sape yang berminat nak join, klik je banner yang cute kat atas tu Okey..

sekarang aku nak kenalkan diri aku;
::Nama aku : Azumie binti Ahmad
::Umur : Baru 24 tahun (muda lagi kot)
::Dah lama dah habis study tapi belum lagi bekerja. (kesian kan jadi penganggur)
::Aku blogger dari PERLIS okey.
::Hobi aku plak mesti la layan internet, 

 Lepas dah kenal kan diri, aku nak tag :

5 comments:

Unknown said...

hyee!!!
thanx sbb sudi joined segment Aien!! :D

salam perkenalan! salam jalinan ukhwah!! <3

Unknown said...

salam kunjungan...anda di tag dalam segmen ni:

http://sun3tpini.blogspot.com/2011/10/25-things-random-giveaway-by.html

Unknown said...

good luck yer...!

Telaga Putih said...

tgk sahabat jalinan ukhuwah! ^_^

Amirah Marliza said...

hai! salam ukhuwah=)