"tengah mengandung ke sekarang"




Dah lima hari aku demam belum jugak baik-baik lagi ni. makin sakit ada la. Tak penah pulak aku demam seteruk ni. Ubat dah berpapan-papan aku makan. Tapi panadol ja la sebab tak sempat g ambik ubat. My Shayunk kerja. So semalam ada la kesempatan g ambik ubat sebab memang dah tak tahan sangat. Sakit tekak...

Jam 8 malam p ambik ubat. nasib tak banyak orang dalam klinik tu. Kalau tidak mati kesejukan aku dalam klinik tu sebab aircond dia kuat. Maybe aku demam sebab tu rasa sejuk kot, bagi orang lain yang tak demam mungkin rasa biasa ja.

Lepas 5 minit aku duduk tunggu situ, nama aku pun dipanggil. Doktor tu cek pakai komputer. Doktor tu letak steteskop dia kat blakang aku lama betul, pastu tetiba dia tanya, "Tengah mengandung ke sekarang ni". HuhUuhu.... tak lah. Belum kawin macamna nak ngandung. tak pasti kenapa doktor tu tanya aku macam tu. maybe dia dengar ada dua degupan jantung tak pun dia nampak perut aku buncit. Perut aku memang la buncit pun.


♥♥ DAH BACA KOMEN LA SIKIT ♥♥

10 orang budak chumil tulis-tulis sini:

sis92 said...

wuu anjat kite..hehe

Gen2Merah said...

ahahaha.. apa piunya doktor laa.. org bujang d kata mngandung.. kalau doktor lelaki memang sah2 nak mengayat tu kan.. ehe

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn said...

Hahaha...saman trus dokter 2..

YNA said...

pernah terjadi pada yna suatu masa dulu, ahaha

I am...izuan said...

aii macam mana la dia boleh jadi dojtor...kalau saya jadi awak saya suntik ubat kebas kat dia...biar tempang sehari

budak penjara said...

wah bahya ni belom kwen dh suspek mengandung..ahaha

Pinkyz Ladies said...

@I am...izuan tak baik la bt mcm tu...lagipun doktor tu dah tua da pun..

Pinkyz Ladies said...

@budak penjara hahhaa...nape plak bahaya?

Kancil 8349 said...

mungkin dia tengok kat badan kamu tu...hehehe saiz macam orang mengandung

Pinkyz Ladies said...

@Kancil 8349amboi3....hahhaha maybe la kot