Mintak Bantuan

Saya dah lama register NUFFNANG ni tapi tak pandai nak manfaat. Boleh tak sape2 tolong macam mana kita nak promote link tu yer. Dulu senang jer. Sekarang bila dah buka NUFFNANG tu, lain dan tak tahu macam mana nak promote link. Nak copy Link kat mana pun saya tak tahu. Sape2 yang pakar dalam bab ni boleh tolong tak. Nak jugak ada income lebih sikit2. Tak banyak, sikit pun jadik ler... Photobucket
♥♥ DAH BACA KOMEN LA SIKIT ♥♥