What do you think??

Tadi petang aku da g salah sebuah butik pengantin kat jitra. Lepas aku tgok pakej yang ada, aku pun setuju nak ambil pakej kat butik tu...tp baju aku belum lagi pilih..aku ingat nak buat tema kaler purple dgn kaler silver. pas tu aku terpandang 2 pasang baju. Aku ingat nak booking baju tu tapi tak tau la cantik ke tak...Sape-sape yang pandai bleh bagi komen dan pendapat sikit tak pasal baju yang aku nak booking ni,.aku tak pandai pilih la.

Yang ni Yang kaler SILVER tu..ok tak?

Yang ni kaler  PURPLE..tapi ada dua pilihan.
satu lagi baju kat bawah ni.

Ni pilihan kedua kaler PURPLE tu.

Bagi pendapat sikit....

♥♥ DAH BACA KOMEN LA SIKIT ♥♥

8 orang budak chumil tulis-tulis sini:

ct along said...

purple yang kedua...heheheh

Azumie said...

tQ siti..nanti jemput datang..ajak yani skali.

miz nabila said...

purple yg 1st...nie design butik romzy kan???

Azumie said...

yup rommzy...

haffizmohdnoor said...

purplekedua paling cantik

Azumie said...

tq haffiz

she_Dah said...

wa...tema kita sama la..saya pn cdng2 nk pakai bju pngntin wrna prple n slver jgk..:-)
tp x jd wrna slver..sblh pmpn pkai wrna prple,sblh lelaki pkai wrna pink..

Azumie said...

kalau tak silap tarikh kenduri pun sama kan...