Stres di Pejabat

Tengok tajuk tu, macam la aku ni bekerja kat pejabat. Tak de la, aku ada terbaca pasal ni kat dalam majalah, so nak kongsikan la dengan korang. Kebanyakan orang yang bekerja mesti selalu stres kan kat pejabat. Aku pun ada pengalaman kerja kat pejabat jugak and penah rasa stress sampaikan nak berhenti kerja. Ada beberapa tanda seseorang tu dilanda stres :


1. Gejala Fizikal - terjadi sebab migrain ataupun sakait kepala yang berlebihan. Selain tu ketegangan otot, susah bernafas dan mudah letih tutur dialami.

2. Pamerkan reaksi yang luar biasa melalui ucapan sebab diorang ingat dengan cara ni diorang boleh tarik perhatian orang ramai.

3. Diorang ni kurang aktif dan tak semangat . Suka mengelamun, dan malas.


♥♥ DAH BACA KOMEN LA SIKIT ♥♥

3 orang budak chumil tulis-tulis sini:

Miss Nadya said...

ta mau stress tau..:)

new entry :: Spontan Khamis ツ

YNA said...

kat umah pn blh stress jugak :)